
PwC Service Delivery Center
-
Branże: Bankowość i usługi finansowe
-
Liczba ofert:
Jako PwC Service Delivery Center jesteśmy jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspieramy kilkadziesiąt globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków od osób prawnych (Corporate Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). Nasze dwa biura zlokalizowane są w Katowicach i Opolu, gdzie na co dzień dostarczamy usługi dla około 50 terytoriów na świecie.
Jak wygląda rekrutacja
ETAP I - APLIKACJA
Aplikuj online, wysyłając do nas swoje CV. Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.
Wskazówki
- Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV).
- Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych.
- Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych.
- Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami.
ETAP II - ROZMOWA TELEFONICZNA
Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.
Wskazówki
- Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy
- Zastanów się, jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności.
- Przemyśl, jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi.
ETAP III - TESTY I SPOTKANIE W FORMIE ONLINE
Podczas kolejnego etapu, sprawdzisz się w różnych obszarach, takich jak: testy językowe i analityczne, rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem, zadanie grupowe.
Wskazówki
- Dress code: Chociaż na co dzień preferujemy styl smart casual, spotkanie rekrutacyjne traktujemy jako spotkanie biznesowe i to właśnie taki strój zalecamy.
- Przed rozpoczęciem wideorozmowy sprawdź, czy posiadasz działający mikrofon i kamerę, a także stabilność łącza internetowego. Zadbaj również o neutralną przestrzeń, aby móc swobodnie rozmawiać z przedstawicielami firmy.
Staże
Staże
Zdobywanie wiedzy nie kończy się wraz z ukończeniem studiów. Sprawdź aktualne oferty stażowe i kontynuuj pozyskiwanie umiejętności razem z nami!
Oferujemy 5-miesięczne staże realizowane w zespołach wsparcia audytu (Assurance) oraz podatkowych (Corporate Tax). Pozytywna ocena po odbyciu stażu daje możliwość podjęcia stałej współpracy.
Benefity dla stażystów:
- Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program).
- Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, dodatkowe ubezpieczenia, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport.
- Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe.
- Dostęp do biblioteki pracowniczej - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki.
- Spotkania integracyjne.
- Płatny Program Rekomendacji Pracowników.
- Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center.
Szkolenia i rozwój
Nasze autorskie programy
Jeżeli jesteś studentem i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe - sprawdź, co możemy Ci zaoferować.
- Program Campus Ambassador
Program Campus Ambassador to świetna okazja, aby poznać naszą firmę “od kuchni”, zdobyć praktyczne doświadczenie oraz wiedzę z obszaru promocji marki pracodawcy, a także zbudować cenną sieć kontaktów. Program skierowany jest do studentów wszystkich kierunków studiów: Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Opolskiego oraz Politechniki Opolskiej.
Każdy aktywny Ambasador nagradzany jest stypendium ambasadorskim, a dla najbardziej zaangażowanego uczestnika przewidziana jest nagroda specjalna.
- Upskill
UPskill to autorski program PwC Service Delivery Center realizowany we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach. Uczestnicy zakwalifikowani do programu biorą udział w cyklu certyfikowanych szkoleń z różnych obszarów związanych z podatkami lub audytem. Najlepsi studenci zostają zaproszeni do odbycia 5-miesięcznego stażu w naszym Centrum, a dodatkowo najbardziej zaangażowane osoby otrzymają nagrody rzeczowe.
Benefity
PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzi do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy ich ofertę, jak również poddajemy ją pod ocenę naszym pracownikom.
Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:
Dla stażysty
- Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program).
- Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, dodatkowe ubezpieczenia, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport.
- Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe.
- Dostęp do biblioteki pracowniczej - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki.
- Spotkania integracyjne.
- Płatny Program Rekomendacji Pracowników.
- Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center.
Dla pracownika
Dla nowych pracowników
- Pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne.
- Wsparcie opiekuna (Buddy Program).
Program BeWell@PwCSDC
- Stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy.
- Wellbeing room w biurze.
- Platforma edukacyjna.
- Konsultacje specjalistyczne.
- Kluby sportowe.
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie ubezpieczonego pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny.
- Świeże owoce i warzywa w biurze.
Dla rodziców i kobiet w ciąży
- Dodatkowe punkty w ramach platformy kafeteryjnej z okazji narodzin dziecka i świąt okolicznościowych.
- Upominek z okazji narodzin dziecka - Paczka dla Malucha.
- Mikołajki dla dzieci pracowników.
Nagrody i wyróżnienia pracowników
- Nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy.
- Płatny Program Rekomendacji Pracowników.
- Nagrody uznaniowe dla dzieci pracowników.
Wsparcie rozwoju i zmiany
- Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe.
- Możliwość dofinansowania do kursów w szkołach językowych oraz na platformie online, jak również skorzystania z intensywnego kursu językowego w czasie pracy.
- Biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki.
- Portal do zgłaszania usprawnień.
Środowisko pracy
- Hybrydowy model pracy (praca minimum 2 dni w tygodniu z biura).
- Możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach.
- Spotkania integracyjne.
- Ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa.
- Otwarta i transparentna komunikacja.
- Działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy.
Dodatkowe benefity
- Kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, swoboda leczenia, ubezpieczenie w podróży).
- Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center.
- Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów.
- Możliwość skorzystania z karty MultiSport w ramach platformy kafeteryjnej.
- Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów.
- Po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1).