CZCIONKA: A A+ A++ KONTRAST: A1 A2 A3 A4 Polska wersja English versiona

Staż w dziale obsługi klienta

staż Lesaffre Polska S.A.
  • Polska, Opolskie, Wołczyn
  • Data publikacji: 24 luty 2025
  • Ważna do: 30 kwiecień 2025
Zapisz
  • Kategoria oferty: Inżynieria/Technika/Produkcja
  • Doświadczenie: niewymagane
  • Kierunki: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

Lesaffre Polska S.A. w Wołczynie to wiodący producent drożdży piekarskich, polepszaczy, dodatków piekarskich i cukierniczych oraz nawozów organicznych, powstałych po produkcji drożdży. Jesteśmy rodzinną firmą ze 170 letnim doświadczeniem. Aktualnie poszukujemy:

STAŻYSTY w dziale OBSŁUGI KLIENTA

STAŻ DŁUGOTERMINOWY (od 6 miesięcy do 12 miesięcy - termin do ustalenia)

Jesteś młodą, zdolną, ambitną i kreatywną osobą?

Spróbuj swoich sił w programie stażowym JASKÓŁKI PRZYSZŁOŚCI. To program płatnych staży, realizowanych w Lesaffre Polska.


Zakres obowiązków

  • kompleksowe wsparcie w zakresie obsługi naszego partnera biznesowego (Phileo) m.in.: realizacja zamówień, organizacja dostaw przez magazyn zewnętrzny, zarządzanie CRM             
  • kompletowanie dokumentacji m.in. dot. deklaracji długoterminowych, potwierdzeń dostaw WDT oraz INTRASTAT, a także dokumentacji w ramach kontroli audytorów
  • koordynowanie planu załadunków - odpowiedzialność za prawidłowość danych w programie INFRACHT
  • wsparcie przy czynnościach kontrolnych wysyłek eksportowych np. Sanepid, PIORiN
  • wsparcie w prowadzeniu sprzedaży pozostałej firmy
  • komunikacja z działem logistyki oraz pionem handlowym
  • współpraca z firmami transportowymi oraz instytucjami kontrolnymi

Kierunki, do których skierowana jest oferta

  • Zarządzanie
  • Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

Wymagania IT

  • Arkusz kalkulacyjny (poziom: średni)
  • Microsoft Office (poziom: średni)

Wymagana znajomość języków obcych

  • angielski (poziom: B1)

Wymagane prawo jazdy

  • Prawo jazdy - kategoria B

Dodatkowe umiejętności

  • nastawienie na realizację celów
  • kreatywność, pomysłowość
  • sumienne wykonywanie zadań
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność efektywnej komunikacji

Inne umiejętności

  • ukończyłeś(aś) 18-ty rok życia i nie ukończyłeś(aś) 30-go roku życia 
  • jesteś absolwentem szkoły średniej/wyższej lub uczniem/studentem będącym na ostatnim roku nauczania na kierunku Zarządzanie, -Marketing i Zarządzanie sprzedażą 
  •  pozytywnie przeszedłeś proces rekrutacyjny 
  • posiadasz podstawową znajomość w obsłudze klienta 
  • możesz pochwalić się znajomością SAP - mile widziane 
  • obsługujesz pakiet Microsoft Office, w szczególności Excel 
  • znasz j.angielski na poziomie B1/B2 
  • jesteś komunikatywny, dokładny i rzetelny 
  • potrafisz pracować w zespole - masz motywację i chęci do pracy
  • chcesz zdobyć nowe doświadczenia

Oferujemy

  • wynagrodzenie za staż w oparciu o ustalony z Tobą wymiar czasu pracy
    w ramach umowy cywilno-prawnej
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami
  • udział w szkoleniach wewnątrzdziałowych i ogólnofirmowych
  • uczestnictwo w projektach interdyscyplinarnych
  • dostęp do platformy nauki języków obcych eTutor
  • dofinansowanie obiadów (SmartLunch)
  • możliwość udziału w wydarzeniach organizowanych przez firmę



Wymagane do aplikacji dokumenty

Zgłoszenie powinno zawierać: CV oraz rozwiązanie zadania (case study)