-
Kategoria oferty: Marketing internetowy i mobilny
-
Doświadczenie: niewymagane
-
Kierunki: Informatyka, Zarządzanie
Znasz podstawy optymalizacji i analizy zachowań użytkowników w sieci?
Świetnie! To właśnie Ciebie szukamy!
Dołącz do naszego zespołu jako:
Specjalista ds. Digital Marketingu
Zakres obowiązków
Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem i realizacją kampanii marketingowych, mających na celu promocję gier, zwiększenie widoczności marki w sieci oraz wsparcie działu sprzedaży;
- Realizacją projektów z zakresu e-mail marketingu – wdrażanie i wysyłka kampanii, zarządzanie odbiorcami;
- Obsługą portali społecznościowych firmy;
- Współpracą z kierownikami projektów, działem sprzedaży, HR, agencjami zewnętrznymi i partnerami biznesowymi w zakresie realizacji strategii i jej efektywności;
- Realizacją projektów z zakresu ABM;
- Dbaniem o pozytywny wizerunek firmy w sieci oraz współpracą z zagranicznymi partnerami medialnymi;
- Aktualizowaniem strony internetowej firmy oraz pozycjonowaniem marki i produktów;
- Promowaniem udziału firmy w targach branżowych oraz eventów firmowych;
- Przygotowywaniem analiz rynku, trendów i działań konkurencji.
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania spodziewaj się:
- Telefonu lub maila od zespołu HR.
- Technicznego spotkania online z szefem działu i reprezentantem działu HR.
- Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę możesz się spodziewać: zadania do wykonania w domu lub pogłębionej rozmowy technicznej.
- W ostatnim etapie możesz spodziewać się oferty, bądź podziękowania za udział w rekrutacji.
Kierunki, do których skierowana jest oferta
Wymagana znajomość języków obcych
Inne umiejętności
Pasujesz do nas,
jeśli:
- masz doświadczenie w realizowaniu działań marketingowych w Internecie;
- znasz podstawy optymalizacji onsite;
- potrafisz przeprowadzić analizy zachowania użytkowników na stronie;
- znasz i korzystasz z takich narzędzi jak: Semrush, Hotjar, GSC, GA4, GTM, Hubspot
- potrafisz zarządzać listami odbiorców (praca na zbiorach);
- biegle znasz język angielski w mowie i w piśmie (na poziomie B2);
- prowadziłeś proste kampanie PPC;
- jesteś osobą samodzielną i dokładnie wykonujesz powierzone Ci zadania;
- potrafisz pracować pod presją czasu;masz lekkie pióro i potrafisz tworzyć ciekawe treści w j. polskim i angielskim;
- jesteś osobą samodzielną i dokładnie wykonujesz powierzone Ci zadania;
- potrafisz pracować pod presją czasu;
- masz poczucie humoru i jesteś pewną siebie osobą;
- posiadasz umiejętności analityczne, potrafisz zbierać dane oraz wyciągać z nich wnioski;
- myślisz kreatywnie i potrafisz dostosować się do dynamicznych zmian w branży
- chcesz rozwijać się w firmie gamingowej o międzynarodowym zasięgu.
Oferujemy
Dlaczego warto dołączyć do #TeamWazdan?
- Podejmiesz współpracę z międzynarodową firmą, będącą jednym z liderów w swojej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku globalnym;
- Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od Twojej wiedzy i kwalifikacji;
- Będziesz współpracować z doświadczonym zespołem przy użyciu nowoczesnych technologii, dzięki czemu podniesiesz swoje kwalifikacje;
- Otrzymasz szeroki pakiet benefitów, m.in.: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną LuxMed, poniedziałki z pyszne.pl, paczki świąteczne;
- Pracujemy w nowoczesnych i komfortowych biurach, a w wybranych działach oferujemy również pracę w modelu hybrydowym bądź zdalnym. Elastycznie dostosujemy się do Twoich możliwości i preferencji;
- Dbamy o dobrą atmosferę, oferując pracę w zintegrowanym i kreatywnym zespole z poszanowaniem równowagi między pracą i życiem prywatnym.
Klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Wazdan Services Limited dla celów rekrutacji na potrzeby spółki. Podane dane mogą zostać przekazane dla realizacji wskazanych celów wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez spółkę umów. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.